قظعات ماشین

ارایه اطلاعات قظعات ماشین

قظعات ماشین

ارایه اطلاعات قظعات ماشین

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یاتاقان سری ucf

یاتاقان UCF نیز همانند سایر یاتاقان ها در ابعاد، سایز و اندازه های گوناگون  برای مصارف صنعتی متفاوت طراحی و تولید می شوند. بلحاظ  داشتن توانایی و قابلیت در تحمل بار بالا و زیاد و همچنین روان تر کار کردن دستگاه ها به هنگام استفاده از این  یاتاقان ها در ماشین آلات و دستگاه های صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند.

یاتاقان های UCF  در واقع نوعی یاتاقان با اتصالات پیچ و مهره محسوب شده که اتصال آنها ، هم بصورت موازی هم بصورت عمودی امکان پذیر می باشد.

از ویژگی های مهم این یاتاقان میتوان به قابلیت کار آن در هر نوع سرعت ، علی الخصوص سرعت های بالا اشاره نمود . همانطور که میدانید ، معمولا سرعت دورانی بالا، اصطکاک را در ماشین آلات افزایش میدهد و استفاده از این یاتاقان به کاهش اصطکاک در دوران بالای دستگاه ها  کمک  قابل توجهی می نماید . برای همین پایین آوردن اصطکاک و دما به هنگام استفاده از دستگاه  دلیل بسیار خوب دیگری برای استفاده از این نوع یاتاقان ها می باشد ،چرا که از خرابی دستگاه جلوگیری بعمل آورده و باعث افزایش عمر مفید ماشین آلات به هنگام استفاده از آنها نیز میگردد.

جهت اطلاع از قیمت یاتاقان UCF و خرید یاتاقان UCF می توانید از سایت تهران فرگام استفاده کنید.

سایر خدمات تهران فرگام

قیمت رولبرینگ استوانه ای -بلبرینگ کف گرد

  • fargam tehrani
  • ۰
  • ۰

یاتاقان سری ucp

یاتاقان ucp یکی از پر مصرف ترین یاتاقان در صنایع بزرگ و کوچک شناخته شده است و قابلیت تحمل در برابر تمامی بارهای شعاعی و محوری را دارا می باشد. در حالت کلی آن را با حرف P نشان می دهند.

هوزینگ بلبرینگ یا یاتاقان بلبرینگ در اصل یک پایه نگهدارنده برای شفت در حال دوران میباشد که معمولا از آهن یا چدن ریخته شده طراحی و ساخته می شوند.

این یاتاقان یکی از مهمترین نوع از انواع یاتاقان های صنعتی بوده و به آن یاتاقان ایستاده و دو پیچ نیز گفته می شود و از کاربردی ترین آنها در صنایع ایران و جهان میباشد و بصورت زیاد در تجهیزات انتقال نیرو ، گیربکس های صنعتی ، و ... کاربرد دارند.

این یاتاقان ها در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی و تولید میگردند شماره فنی این یاتاقان ها معمولا سه رقمی بوده که این امر با قطر شفت آن رابطه مستقیم دارد.

یاتاقان های UCP در اصل از یک بلبرینگ با مشخصه UC و یک یاتاقان با مشخصه P تشکیل شده است.جهت اطلاع از قیمت یاتاقان ucp با تهران فرگام تماس بگیرید.

سایر خدمات تهران فرگام

قیمت رولبرینگ خرید بلبرینگ کف گرد خرید رولبرینگ مخروطی

  • fargam tehrani