قظعات ماشین

ارایه اطلاعات قظعات ماشین

قظعات ماشین

ارایه اطلاعات قظعات ماشین

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رولبرینگ مخروطی از سه قسمت شیار داخلی، شیار خارجی و غلطک های مخروطی ساخته می شود.طراحی این رولبرینگ ها بگونه ای می باشد که بصورت همزمان می توانند بارهای محوری و شعاعی را تحمل کنند.شایان ذکر اینکه این نوع از رولبرینگ ها نیروی محوری را در یک جهت تحمل می کنند.هرچقدر زاویه تماس در این رولبرینگ بیشتر باشد ظرفیت تحمل بارهای محوری نیز افزایش می یابد.

بیشترین کاربرد رولبرینگ های مخروطی در صنایع مربوط به ماشین آلات صنعتی و جعبه دنده ها می باشد.

رولبرینگ های مخروطی توانایی جدا شدن و تفکیک پذیری دارند و در دو قسمت میتوانند از هم جدا شوند:

1.مخروط: شامل کنس داخلی همراه با قفسه و ساچمه ها می باشد.

2.کاپ: فقط کنس بیرونی را در برمیگیرد.

رولبرینگ های مخروطی در سه مدل طراحی و تولید می شوند:

رولبرینگ مخروطی یک ردیفه:

این نوع رولبرینگ توانایی تحمل بار شعاعی در تمام جهات و تحمل بار محوری را فقط در یک جهت دارد.

رولبرینگ مخروطی دو ردیفه:

این رولبرینگ به دو روش مورد استفاده قرار میگیرد:1-قرار گرفتن کنس های مخروطی بصورت موازی در کنار یکدیگر که همچنان باعث تحمل بار محوری در یک جهت اما به میزان مطلوب.2-در روش دوم طرز قرارگرفتن ساچمه ها بصورت زاویه دار می باشد که در این روش رولبرینگ توانایی تحمل هر اندازه بار در جهات مختلف را دارا می باشد.

 

شرکت تهران فرگام با بیش از سه دهه فعالیت اقتصادی و تجاری در عرصه واردات ، توزیع و فروش انواع بلبرینگ ها ، قیمت رولبرینگ ها(رولبرینگ کروی،رولبرینگ استوانه ای و رولبرینگ کروی کف گرد...)، یاتاقان های صنعتی و کشاورزی ، کاسه نمد، ساچمه، تسمه و زنجیرهای صنعتی و کشاورزی و لینیر و بال اسکرو و انواع گریس های صنعتی و نسوز یکی از قدیمی ترین و توانمندترین شرکت ها یی است که در این صنعت فعالیت داشته و مفتخر است در تمامی این سال ها علاوه بر جلب خشنودی و رضایت مشتریان محترم ، توانسته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ، تامین قطعات مورد نیاز بسیاری از صنایع بزرگ کشور را نیز عهده دار گردد. از اینرو چنانچه قصد خرید هر یک از انواع کالاهای یاد شده را داشته باشید قطعا بلبرینگ تهران فرگام ارزشمند ترین گزینه شما خواهد بود، لذا مستدعی است با مراجعه به لیست محصولات ما ضمن استعلام قیمت از کارشناسان مجرب و متخصص این شرکت نسبت به خرید آنلاین و یا تلفنی از طریق شماره واتس آپ 09056629423 و یا سایر کانال های ارتباطی مندرج در این سایت خریدی آسان و لذت بخش را تجربه نمایید

 

  • fargam tehrani
  • ۰
  • ۰

کاسه نمد چیست

کاسه نمد فلزی دارای بدنه فلزی در قسمت پشتی بوده که بیشتر در بخش دایره ای شکل مکان هایی  که دارای فشار و استهلاک زیاد میباشند مورد استفاده قرار میگیرد.

کاسه نمد فلزی اصولا برای آب بندی و افزایش عملکرد در انواع ماشین آلات و دستگاه ها بکار گرفته می شوند . این کاسه نمد ها اغلب در مواقعی کاربرد دارند که سایر ابزار ها غیر قابل استفاده باشند و اصولا  بین درجه حرارت منفی 253 تا مثبت 780 درجه سانتی گراد دارای کارایی مناسبی میباشند. توجه داشته باشیم این کاسه نمد ها  در  فضا های  خورنده ، فضاهای دارای مواد رادیو اکتیو و ..  بدلیل عدم تخریب  مواد و جنس(اجزا) تشکیل دهنده آن برای استفاده مدت زمان طولانی نیز  بسیار  مساعد و مناسب می باشند.

کاسه نمد فلزی بلحاظ دارا بودن لاستیک الاستومری در بخش خارجی برای افزایش مقاومت استاتیکی ( ایستا و راکد) و آب بندی کاربرد فراوان دارد.

یا بهتر بگوییم 

وظیفه اصلی کاسه نمد فلزی عایق  نمودن وسیله و دستگاه مورد نظر در مقابل حرارت بسیار زیاد و خورندگی سیال موجود می باشد.

کاسه نمد های پشت فلزی هم چنین وظیفه دارند ، با عنایت به ویسکوزیته و چسبندگی زیاد و میزان حرارت وارده ، از طریق شیار های تعبیه شده بر روی لبه های بیرونی و داخلی خود موثرترین و بهترین عایق بندی و عملکرد را به ما ارائه دهند.

شرکت تهران فرگام با بیش از سه دهه فعالیت اقتصادی و تجاری  در عرصه واردات ، توزیع و فروش بلبرینگ ها ، رولبرینگها،  یاتاقان های  صنعتی و کشاورزی ، کاسه نمد، ساچمه، تسمه و زنجیرهای صنعتی و کشاورزی و لینیر و بال اسکرو و انواع گریس های صنعتی و نسوز یکی از قدیمی ترین و توانمندترین  شرکت ها یی است که در این صنعت فعالیت داشته و مفتخر است در تمامی  این سال ها علاوه بر جلب خشنودی و رضایت مشتریان محترم ، توانسته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، تامین قطعات مورد نیاز بسیاری از صنایع بزرگ کشور را نیز عهده دار گردد.  از اینرو  چنانچه قصد خرید هر یک از انواع کالاهای یاد شده را داشته باشید قطعا بلبرینگ تهران فرگام ارزشمند ترین گزینه شما خواهد بود، لذا مستدعی است  با مراجعه به لیست محصولات ما  ضمن  استعلام قیمت از کارشناسان مجرب و متخصص این شرکت  نسبت به خرید آنلاین و یا تلفنی از طریق شماره واتس آپ 09056629423 و یا سایر کانال های ارتباطی  مندرج در این سایت خریدی آسان و لذت بخش را تجربه نمایید.

  • fargam tehrani